Server bag TDC-router-modem

From: Jeppe Bundsgaard (none@jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 16 Dec 2008 - 19:29:53 CET

Date: Tue, 16 Dec 2008 19:29:53 +0100
From: Jeppe Bundsgaard <none@jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Server bag TDC-router-modem

Hej liste
Jeg har en FreeNas der er forbundet til min TDC-router/modem med fast
ip-adresse - og så skulle det vel være muligt at komme i kontakt med
FreeNAS-en udefra (jeg kan godt indefra) og bruge den som backup for
mine webservere der står andetsteds.

Jeg har prøvet at slå ssh til på FreeNAS-en - men jeg får ikke nogen
reaktion når jeg forsøger at forbinde til ip-adressen.

Jeg har søgt og søgt på indernettet, men jeg har intet clou om hvad jeg
skal søge på og hvad jeg skal se efter. Jeg kan se at der er nogen der
har en webserver stående bag TDC-router/modem, men jeg kan ikke se hvad
de gør for at få det til at virke.

Måske dette spøgsmål er en smule off-list... men vil I ikke nok være så
venlige at give mig de to nøgleord der gør at jeg kan komme videre? Takker!
Mvh
Jeppe