Re: PPPoA via Ethernet

From: Jens Fallesen (none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 15 Dec 2008 - 16:51:57 CET

Date: Mon, 15 Dec 2008 16:51:57 +0100 (CET)
From: Jens Fallesen <none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: PPPoA via Ethernet

On Mon, 15 Dec 2008, Lasse Bo Larsen wrote:

> Så vidt jeg kan forstå er der et PCI slot i Soekrisen så der vil være
> mulighed for at putte et PCI DSL modem i kassen.

Det kunne i sig selv være et ganske interessant projekt, men spørgsmålet
er, om det ikke ville give bedre mening blot at få sat ZyXEL-routeren op
som en bridge (hvilket kan lade sig gøre) og så køre Ethernet over til
Soekris-boksen.

Det ville i det hele taget give en større fleksibilitet, for eksempel i
forhold til skift af udbyder eller DSL-type (eksempelvis G.shdsl).

--
Jens