Re: buildworld / upgrade

From: Carsten Jensen (none@tomse--tomse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 05 Aug 2008 - 14:11:23 CEST

Date: Tue, 05 Aug 2008 14:11:23 +0200
From: Carsten Jensen <none@tomse--tomse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: buildworld / upgrade

Claus Guttesen wrote:

> Har du prøvet med en
>
> rm -rf /usr/obj/*
>
> ?
>
> Er tiden sat korrekt? Jeg husker der tidligere var bøvl med underlige
> fejl i buildworld/kernel hvis tiden var sat forkert.

Jeg besvarer lige i andre der har svaret til mig.. ingen grund til at
spamme listen med bsvarelser :-)

@Ask Holme
Den fejler også ved upgrade fra 5.5 til 6.3 det skrev jeg måske ikke
tydeligt nok.

@Ebbe Hjort
Tak.. umiddelbart ser det ud til at man skal upgrade til 6.x via src før
man kan bruge freebsd-update

@Claus Guttesen
Ja.. jeg har endda fjernet hele /usr/obj mappen. (samt /usr/src hvis nu
cvsup ikke kunne migrere tingene ind)

jeg har lavet nogle ændringer til make.conf filen..
men det burde ikke have noget at sige ?

/etc/make.conf
[code]
ENABLE_SUIDPERL=true