mail server

From: Ebbe Hjorth (none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 30 Sep 2007 - 14:27:44 CEST

Date: Sun, 30 Sep 2007 14:27:44 +0200 (Romance Daylight Time)
Subject: mail server
From: "Ebbe Hjorth" <none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej,

Sidder her en søndag eftermiddag og leger med tanken om en freebsd mail
server, men har lige brug for jeres anbefalninger og inputs, inden jeg
kaster mig ud i projektet!

Måske skal jeg starte med at undestrege at jeg aldrig har sat en mail
server op før på en bsd platform, hvis nogen skulle være i tvivl ;)

Så jeg har ikke de store preferencer, men jeg kunne godt tænke mig hvis
nogen kunne henvise til en form for en guide, til at ligesom at få mig
igang med opsætning, spam-filter osv.

Ville da også være super hvis der var et web administrations interface, så
brugerne selv kunne oprette nye mail konti, ændre kodeord osv.

På forhånd tak, og forsat god weekend!

Mvh Ebbe