Re: Soekris?

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 19 Sep 2007 - 13:01:19 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Soekris?
From: "Poul-Henning Kamp" <none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 19 Sep 2007 11:01:19 +0000

In message <none@46F0FFA9.4000208--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>, Gregers Petersen writes:

>Skal sådan en Soekris net5501 monteret i en original 'kasse' angribes
>med en special-skruetrækker for at blive åbnet - ingen af mine normale
>stjerne-skruetrækkere er istand til at "kommunikere" med de ellers
>normalt udseende skruer (der findes i bunden af kassen)?

Der findes to slags stjerne skruer, "Phillips" og "De andre".

"De andre" er den oprindelige USAnske version af stjerneskrue design
og det er dem Soekris bruger.

Normalt så er der mindst 4 stjerne bits i de billige bit-sets fra
Silvan/Coop/Netto/Milarco, en stor og lille til hver af de to
standarder.

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956