Re: Soekris?

From: Nicolai Petri (none@nicolai--catpipe.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 19 Sep 2007 - 12:59:54 CEST

Date: Wed, 19 Sep 2007 12:59:54 +0200
From: Nicolai Petri <none@nicolai--catpipe.net.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Soekris?

Hej Gregers,

Gregers Petersen wrote:
> Skal sådan en Soekris net5501 monteret i en original 'kasse' angribes
> med en special-skruetrækker for at blive åbnet - ingen af mine normale
> stjerne-skruetrækkere er istand til at "kommunikere" med de ellers
> normalt udseende skruer (der findes i bunden af kassen)?

Har du prøvet at vende skruetrækkeren om ? Det er den _spidse_ ende der
skal bruges ;o)

Pjat til side - de 2 første skruetrækkere jeg prøvede derhjemme virkede
- så det er vist bare et spørgsmål om at finde en
ny skruetrækker - jeg vil mene at dem jeg prøvede var til Philips (nr 3
?) skruer så det er nok et godt bud. Ellers køb et bitsæt med 400
skruer så virker de 50 sikkert .

Mvh,
Nicolai