Soekris?

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 19 Sep 2007 - 12:53:29 CEST

Date: Wed, 19 Sep 2007 12:53:29 +0200
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: BSD-DK <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Soekris?

Skal sådan en Soekris net5501 monteret i en original 'kasse' angribes
med en special-skruetrækker for at blive åbnet - ingen af mine normale
stjerne-skruetrækkere er istand til at "kommunikere" med de ellers
normalt udseende skruer (der findes i bunden af kassen)?

(og nej - mine skruetrækkere er ikke mere slidte end at de i alle andre
situationer er fuldt funktionsdygtige)

Ville bare gerne montere en 2.5" HD og installere FreeBSD på den (+ evt.
et wifi pci-kort), men det er pludseligt blevet kompliceret :/

Chz

--

gregers/

FreeBSD 6-Stable since the 14. of February