Re: Fjernelse af lpr - NO_LPR

From: Claus Guttesen (none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 01 Sep 2007 - 13:41:56 CEST

Date: Sat, 1 Sep 2007 13:41:56 +0200
From: "Claus Guttesen" <none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Fjernelse af lpr - NO_LPR

> Ja NO_LPR (WITHOUTH_LPR i current) gør at lpr tingene ikke
> installeres, men det ryder ikke op i eksisterende filer.

Nej, men det fortæller også kun buildworld at den ikke skal oversætte lpr.

> Det var det jeg søgte efter en smart måde at gøre det. Jeg har ikke
> kunnet finde nogen ud over 'rm'. Problemet er så bare hvilke filer man
> skal slette - lige med lpr er det selvfølgelig filerne /usr/bin/lp*,
> men det er jo ikke helt gjort det med det - f. eks man sider,
> /etc/rc.d/lpd og ?.

Den sidste fil skal sikkert aktiveres (hvis den følger gængs standard)
med en lpr_enable="YES" i /etc/rc.conf. Så det gør næppe den store
forskel, hvis den er der eller ej.

--
regards
Claus

When lenity and cruelty play for a kingdom, the gentlest gamester is the soonest winner.

Shakespeare