Re: Online backup

From: jakob@grimstveit.no
Date: Sat 01 Sep 2007 - 14:00:25 CEST

Date: Sat, 1 Sep 2007 12:00:25 +0000
From: jakob@grimstveit.no
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Online backup

Beklager dårlig formatering, svarer på mobil via gprs og gmail frå
fjellet. Eg ville kanskje tatt ein titt på BlueHost.com sammen med
litt rsync over ssh. Skal ikkje koste så masse per mnd, og det krever
lite arbeid i alle fall :-). Lykke til!

--
Jakob Breivik Grimstveit - http://grimstveit.no/jakob - +47 48298152