Re: "Blackbox" Apache

From: Jesper Monsted (none@jesper--monsted.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 31 May 2007 - 11:29:34 CEST

Date: Thu, 31 May 2007 11:29:34 +0200
From: Jesper Monsted <none@jesper--monsted.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: "Blackbox" Apache

On Thu, May 31, 2007 at 09:19:10AM +0000, ses@groove.nu wrote:
>Men hvis det skal være "servere" - så skal der køre *eek* Windows på
>dem.
>Men hvis det er en "blackbox" - så kan man tillade sig næsten hvad som
>helst.

Hvis det er holdningen i virksomheden, hvorfor så ikke bare bruge IIS?

>Der findes ikke rigtig nogen folk der kan tage sig af BSD/Linux løsninger
>i driftafdelingen desværre. Ellers havde jeg sat noget op :)

Så har du under alle omstændigheder et problem. Du kan ikke bare
installere et OS og forvente at det lever evigt uden opdateringer. Enten
skal du kikke på en reel blackbox-løsning (som cobalts afdøde produkter)
eller droppe ideen og bukke dig forover for Bill G...

/Jesper