Re: "Blackbox" Apache

From: Søren Elleby Sørensen (none@ses--groove.nu.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 31 May 2007 - 11:42:28 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: "Blackbox" Apache
Date: Thu, 31 May 2007 09:42:28 +0000
From: Søren Elleby Sørensen <none@ses--groove.nu.lh.bsd-dk.dk>

On Thu, 31 May 2007 11:29:34 +0200, Jesper Monsted <none@jesper--monsted.dk.lh.bsd-dk.dk>
wrote:

> Hvis det er holdningen i virksomheden, hvorfor så ikke bare bruge IIS?

Godt spørgsmål - Jeg stillede det samme. Men loadet på kasserne vil
være minimalt.
De skal fungere som "sorry-servere" i tilfælde af, at et par loadbalancede
webservere går ned. Så man ville ikke have servere stående til dette
alene.
Ja, lang histore - og underlig project management.

Har skam tilbudt dem 2 net4801 med et par cf-kort i,
freebsd, thttpd, og en ftp-adgang.

> Enten skal du kikke på en reel blackbox-løsning
> (som cobalts afdøde produkter)
> eller droppe ideen og bukke dig forover for Bill G...

Kiggede også efter reele blackbox-løsninger.
Tænkte nogen måske var stødt på noget, as I do not bow down ;)

Syntes også beslutningen er temmelig svær at efterleve,
men tænkte det var da forsøget værd.

Mvh Søren