Re: "Blackbox" Apache

From: none@ses--groove.nu.lh.bsd-dk.dk
Date: Thu 31 May 2007 - 11:19:10 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: "Blackbox" Apache
Date: Thu, 31 May 2007 09:19:10 +0000
From: <none@ses--groove.nu.lh.bsd-dk.dk>

On Thu, 31 May 2007 10:55:27 +0200, Jesper Monsted <none@jesper--monsted.dk.lh.bsd-dk.dk>
wrote:

> Hvis du sender nogle detaljer og et par servere til et af BSD consulting
> firmaerne kan de sikkert lave dig et par apacher til en ganske rimelig
> pris.

Ja, det var også mit udgangspunkt først.
Men hvis det skal være "servere" - så skal der køre *eek* Windows på
dem.
Men hvis det er en "blackbox" - så kan man tillade sig næsten hvad som
helst.

> Husk dog at boksene også skal vedligeholdes, så du skal under alle
> omstændigheder pille.

Der findes ikke rigtig nogen folk der kan tage sig af BSD/Linux løsninger
i driftafdelingen desværre. Ellers havde jeg sat noget op :)

Mvh Søren