Re: "Blackbox" Apache

From: Jesper Monsted (none@jesper--monsted.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 31 May 2007 - 10:55:27 CEST

Date: Thu, 31 May 2007 10:55:27 +0200
From: Jesper Monsted <none@jesper--monsted.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: "Blackbox" Apache

On Thu, May 31, 2007 at 08:44:03AM +0000, ses@groove.nu wrote:
>Er der nogen der kender en "producent" eller lignende af en "Blackbox
>Apache".
>På mit arbejde skal der bruges 2 webservere der skal vise statisk html.
>Det er desværre et no-go, at sætte kasserne op selv.

Hvis du sender nogle detaljer og et par servere til et af BSD consulting
firmaerne kan de sikkert lave dig et par apacher til en ganske rimelig
pris.

Husk dog at boksene også skal vedligeholdes, så du skal under alle
omstændigheder pille.

>Mente der fandtes et firma der hed Cobolt, men syntes ikke jeg kan støve
>det op.

Købt af Sun og slået ihjel. Du kan muligvis finde hardware på ebay.

/Jesper