Re: En forespørgsel

From: Claus Guttesen (none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 27 May 2007 - 00:25:20 CEST

Date: Sun, 27 May 2007 00:25:20 +0200
From: "Claus Guttesen" <none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: En forespørgsel

> Kan i ikke være venlige at slette [SPAM] der står i emne feltet ?
>
> Det er et typisk ord som mit eget spamfilter sletter, samt det ser ikke
> særligt behageligt ud, ej heller når man kigger i mail arkiverne.

Jeg måtte ind i post-arkivet for at se, hvad du egentlig mente, og det
var ikke meningen at jeg skulle være belærende eller på anden måde
ikke tog dit spørgsmål alvorligt.

Nu er jeg lidt klogere. Jeg bruger gmail, og der vises det oprindelige
emne aller øverst, mens de efterfølgende svar kun har selve
meddelelsen fremme. Mens gmail godt kan finde ud af at lægge de
efterfølgende mails i samme tråd, har andre mail-klienter problemer
med dette.

Og jo, det ser jo mildest talt noget rodet ud, og ud fra de to
eksempler jeg har set, nemlig
http://archive.bsd-dk.dk/mail/bsd-dk/2007/May/0135.html og
http://archive.bsd-dk.dk/mail/bsd-dk/2007/May/0170.html så er det
Ebbe's mail-oplæg som er roden til dette. Jeg vil derfor opfordre Ebbe
til at ordne dette i sin ende af systemet. :-)

--
regards
Claus

When lenity and cruelty play for a kingdom, the gentlest gamester is the soonest winner.

Shakespeare