Re: En forespørgsel

From: Jesper B. Rosenkilde (none@gloin--anarki.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 26 May 2007 - 22:21:15 CEST

Date: Sat, 26 May 2007 22:21:15 +0200
From: "Jesper B. Rosenkilde" <none@gloin--anarki.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: En forespørgsel

On Sat, May 26, 2007 at 02:29:21PM +0200, Soeren Straarup wrote:

> Jesper.. hov er det ikke spam når det er uønsket mail?
> Og med det syn, så er det jo rart at afsender selv markere det som spam.

Det er jo netop ikke uønsket email, jeg vil da gerne have muligheden
for at hjælpe folk her på listen.

Jeg gider bare ikke se på emner på formen: "Re: [SPAM] SV: [SPAM] SV:
[SPAM] RE: [SPAM] ....", det gør det svært at gennemskue hvilken tråd
det lige er man er midt i, og de lange emneprefix har det med at sende
den relevante tekst udover kanten i på terminal.

Mvh
Jesper