Re: All in one printer erfaringer

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 18 Mar 2007 - 21:57:37 CET

From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: All in one printer erfaringer
Date: Sun, 18 Mar 2007 21:57:37 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 17/03/2007, at 12.32, Benny Simonsen wrote:

> Hej
>
> Jeg overvejer lidt at anskaffe mig en All-in-one maskine.
> Jeg har primært overvejet en HP5610, men vil gerne høre folks
> erfaringer generelt med "all-in-one" maskiner.
>
> Skal fungere sammen med FreeBSD - og helst uden det helt store besvær.
>
> De funktioner jeg er interesseret i er:
> - Printer
> - Scanner både med og uden arkføder
> - evt. fax - ikke it must
>
> Hvad skal man vælge/holde fingrene langt fra?
Jeg har super erfaringer med flere modeller af Brother på
UNIX generelt, men specifikt også på Mac OS X
- ikke helt scannerdelen på FreeBSD altså ;-)

Jeg har Brother HL-2700CN som laserprinter hjemme
og så vidt jeg kan se er der en hmm MFC-9420CN multifunktionsmaskine
med den printer som basis og så en scannerdims ovenpå
- jeg nåede dog selv at købe en scanner ved siden af istedet

Printeren er en std UNIX LPD/CUPS kompatibel med Brotherscript3
(PostScript 3 kompatibelt) - den varmer hurtigt op og er dejlig som
hjemmeprinter, hvor den står i vores bryggers

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk@security6.net, +45 2026 6000 cand.scient, CISSP