Re: All in one printer erfaringer

From: Wabsie Eisbaw (none@wabsie--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 17 Mar 2007 - 18:59:45 CET

Date: Sat, 17 Mar 2007 18:59:45 +0100
From: "Wabsie Eisbaw" <none@wabsie--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: All in one printer erfaringer

1) Hold dig langt væk fra lexmark, og injektprintere generelt. Laser
printere er jo mere seriøse, og bliver derfor bedre supporteret af både *BSD
og Linux, så find en all-in-one med laser i.

2) Den HP du nævner ser ud til at være understøttet godt iflg.:
http://www.linux.com/article.pl?sid=06/10/03/203206 (FreeBSD nævnes i
hvertfald).

3) Mit forslag: Find en god (dvs. HP) all-in-one, laser på:
http://openprinting.org/printer_list.cgi -Hvis sådan en da findes :-)
<http://openprinting.org/printer_list.cgi>
Held og lykke!

--