Bruge postfix til at filtrere afsendere

From: samir@chronnos.dk
Date: Mon 19 Mar 2007 - 11:08:13 CET

Date: Mon, 19 Mar 2007 11:08:13 +0100 (CET)
Subject: Bruge postfix til at filtrere afsendere
From: samir@chronnos.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej alle;

Jeg arbejder på en server, som har en del hjemmesider på sig. En af dem
har en svag script, som gør at spammere hijacker serveren.
Jeg vil bruge postfix med mysql til at tillade kun de brugere, som findes
i min database til at sende mails fra denne server.

Min conf-fil ser således ud :

web# postconf -n
command_directory = /usr/local/sbin
config_directory = /usr/local/etc/postfix
daemon_directory = /usr/local/libexec/postfix
debug_peer_level = 2
default_process_limit = 250
home_mailbox = Maildir/
html_directory = no
inet_interfaces = all
local_recipient_maps =
mail_owner = postfix
mailbox_size_limit = 512000000
mailq_path = /usr/local/bin/mailq
manpage_directory = /usr/local/man
message_size_limit = 102400000
mynetworks_style = host
newaliases_path = /usr/local/bin/newaliases
queue_directory = /var/spool/postfix
readme_directory = no
relay_domains = $transport_maps
relay_recipient_maps = mysql:/usr/local/etc/postfix/mysql-transport.cf
sample_directory = /usr/local/etc/postfix
sendmail_path = /usr/local/sbin/sendmail
setgid_group = maildrop
smtpd_banner = $myhostname ESMTP
smtpd_client_restrictions = reject_rbl_client bl.spamcop.net,
reject_rbl_client sbl.spamhaus.org
smtpd_helo_required = yes
smtpd_reject_unlisted_sender = yes
smtpd_sender_restrictions =
reject_non_fqdn_sender,reject_unknown_sender_domain
soft_bounce = no
strict_rfc821_envelopes = no
transport_maps = mysql:/usr/local/etc/postfix/mysql-transport.cf
unknown_local_recipient_reject_code = 450
virtual_mailbox_limit = 512000000

Af en eller anden grund, så virker det overhovedet ikke. Er der nogle der
har lyst til at kigge på det og sige om der mangler noget?

På forhånd tak
Samir M.