thinkpad T60 med bsd

From: Jeppe Larsen (none@jwl--sysctl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 07 Mar 2007 - 12:15:36 CET

Date: Wed, 7 Mar 2007 12:15:36 +0100
From: Jeppe Larsen <none@jwl--sysctl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: thinkpad T60 med bsd

Hej liste

Jeg overvejer at erhverve mig en Thinkpad T60 og vil høre hvad folk har
erfaringer med den. Noget googling viser at især Intel 3945abg wifi
kortet giver problemer på FreeBSD, men der nævnes også en eksperimentel
driver baseret på den fra OpenBSD. Nogen der har erfaringer med den?
Der nævnes også at man kan få modellen med et andet netkort, Atheros
vist nok, men hvordan får man den leveret med det?

Eller er der måske andre modeller at se på? R-serien fx? Jeg ved at
T4x-serien skulle være godt understøttet af BSD, men som det ser ud nu
får man langt bedre hardware med T60 for ikke ret meget end hvad en T42
koster.

--
Jeppe W. Larsen