Re: Ekstern hardisk til backup

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 07 Mar 2007 - 11:49:21 CET

Date: Wed, 7 Mar 2007 11:49:21 +0100
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Ekstern hardisk til backup

Quoting Kasper Bonne (kbonne@gmail.com):
> Jeg har mountet mange eksterne diske på mine FreeBSD maskiner og jeg
> er aldrig støt på en der ikke virkede. Jeg tror næsten ikke du kan gå
> galt i byen. USB driveren præsenterer den jo bare som et "mass storage
> device" uanset hvad der måtte sidde i den anden ende af kablet.

Rigtig mange USB-enheder (ikke mindst umass(4)) har adskillige
maerkvaerdigheder, der kraever lidt haandtering. For maaske 2-3 aar
siden var det meget almindeligt at stoede paa dimser, der ikke fungerede
optimalt hvis overhovedet. Det er mit indtryk, at industrien stadig
laver en masse skrammel.

--
`Real stupidity beats artificial intelligence every time.'
-- (Terry Pratchett, Hogfather)