Re: Erfaring søges: Butler Networks

From: Jens Åge Holm (none@boost--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 22 Jun 2007 - 20:29:02 CEST

Date: Fri, 22 Jun 2007 20:29:02 +0200
From: Jens Åge Holm <none@boost--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Erfaring søges: Butler Networks

On Fri, 22 Jun 2007 10:41:06 +0200 (CEST)
"Claus Krogsgaard" <none@claus--krogsgaard.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:

> Spændende projekt. Dog skal man nok have licens til at sætte sådan
> noget udstyr op. Jeg tænker at ITST bliver en anelse tosset hvis man
> bruger en frekvens, der er udtaget til et andet formål heh.

Og jeg bliver også rimeligt tosset hvis du har brugt en af de frekvenser
jeg (min arbejdsgiver) betaler for at bruge og det forstyrrer noget
udstyr jeg har fået sat op.

Det er kun militæret der med "rigets sikkerhed" i hånden kan gøre sådan
noget - og det har internet til dig nok ikke helt karakter af ;-)

Til oplysning så ligger NEC og andet radiokædeudstyr med de højere
kapaciteter også i en prisklasse hvor man kunne vælge at købe et mindre
automobil af østasiatisk herkomst for de samme penge.

Mvh.
Jens Åge