TheCamp 2007

From: Lars Bonnesen (none@lars.bonnesen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 22 Jun 2007 - 20:25:38 CEST

Date: Fri, 22 Jun 2007 20:25:38 +0200
From: "Lars Bonnesen" <none@lars.bonnesen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: TheCamp 2007

Sendte en mail til thecamp.dk, men jeg fik den tilbage i hovedet igen.
Nok fordi jeg har en lidt streng SPF og thecamp.dk får relayet mails
på en eller anden nok uhensigtmæssig måde.

Men måske kan nogle af jeg hjælpe...

Jeg har tænkt mig at melde mig til ø-lejr'en (tænk, har aldrig
forestillet mig, at jeg skulle overveje en ø-lejr), men programmet er
noget sparsomt. Hvis jeg skal lokke familien med, hvad kan jeg så give
som argumentation for, at de skal deltage? (det skal nok ikke være
godt IT-foredrag)

Er der arrangementer for børn (11 år)? Kommer der i det hele taget
børn/bedre halvdele med?

Vh, Lars.