SV: Erfaring søges: Butler Networks

From: Niels Wahlgreen (none@niels--wahlgreen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Jun 2007 - 15:54:35 CEST

Subject: SV: Erfaring søges: Butler Networks
Date: Thu, 21 Jun 2007 15:54:35 +0200
From: "Niels Wahlgreen" <none@niels--wahlgreen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

> Vi skal have en trådløs forbindelse(med mindre nogen kender et
> gravesjak??) på ca. 4 km i luftlinie....
> fra en "central" som kan være: SEAS eller TDC .....
> og derfra til mig eksempelvis.....

Jeg hørte om en forleden, som havde brugt noget prof. D-link 802.11g udstyr med to kraftige retningsbestemte antenner. Ved at justere antennerne ind med noget laser udstyr (ved ikke lige hvordan det gøres) fik de etableret en forbindelse som rakte 2,5KM og kunne overføre ca. 16mbit. Jeg skal ikke kunne sige om det er en brugbar løsning i dit tilfælde.

/Niels