Re: Lowpower PC'er

From: Søren Klintrup (none@soren--klintrup.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 18 Jan 2007 - 09:52:14 CET

Date: Thu, 18 Jan 2007 09:52:14 +0100
From: Søren Klintrup <none@soren--klintrup.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Lowpower PC'er

Torben Sørensen wrote:
> [...]

Jeg har en 1 GHz Epia som jeg til sidst opgav at bruge, den kørte fint
med alt andet end SSL kryptering, disse kørte ekstremt langsomt.

Det er dog den gamle model CPU, der er så vidt jeg ved kommet en ny
version som har on-chip ssl accelerator, er der nogle der har erfaringer
med denne ?

Evt.nogle erfaringer med Dual-CPU mini-itx boardet (
http://www.mini-itx.com/store/?c=2#p1640 ) og FreeBSD ? Det virker til
at være et godt board hvis man har brug for lidt mere cpu-kraft end hvad
en enkelt CPU tilbyder, uden at det skulle bruge vanvittigt meget strøm.

/Søren