Re: Abefalinger til trådløs router

From: valentin (none@ervin_valentin--yahoo.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 16 Jan 2007 - 08:17:45 CET

Date: Mon, 15 Jan 2007 23:17:45 -0800 (PST)
From: valentin <none@ervin_valentin--yahoo.com.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Abefalinger til trådløs router
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

billigt ... måske, jeg ved ikke om du har forbrug med i din beregning:

en traditionel pc bruger mellem 1500-2000 dkk om året ved 24t drift hvorimod en ex. Soekris ligger forbruget under 10W , dvs markant billigere.

mvh

Rico Secada <none@coolzone--it.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote: Tak til alle der kom med anbefalinger! Det var meget værdigfuldt!

I første omgang vil jeg opsætte en ældre PC med OpenBSD og så få den til at virke som trådløs router. Det havde jeg aldrig tænkt på som en mulighed! En meget billig mulighed endog.

Tak til Peter for den information og en god forklaring!

De andre routerløsninger var også gode, er specielt tiltrukket af Linux modellen!

Endnu en gang tak!

Mvh. Rico

www.valentin-jensen.org

Have a burning question? Go to Yahoo! Answers and get answers from real people who know.