Re: Abefalinger til trådløs router

From: Jesper B. Rosenkilde (none@gloin--anarki.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 15 Jan 2007 - 10:43:47 CET

Date: Mon, 15 Jan 2007 10:43:47 +0100
From: "Jesper B. Rosenkilde" <none@gloin--anarki.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Abefalinger til trådløs router

Henrik Kramshøj wrote:

> Den ENESTE ulempe jeg kan komme i tanke om er at du skal bruge
> en Windows eller Mac OS X for at konfigurere.
> (det er ikke et problem for mig, idet mit firma har valgt at alle
> arbejdsstationer
> for medarbejdere er Mac OS X)

Jeg kan kun tilslutte mig at Airport Express er et godt access point,
jeg bruger selv et. Det er især let at tage hvis man et sted hen, hvor
der er net men ikke wireless. Som Henrik siger, er det problematisk at
konfigurere, hvis man som jeg har et 100% BSD miljø. Jeg har været nød
til at installere Windows på qemu for at sætte det op.

Mvh
Jesper