DDR2 RAM til salg

From: Rasmus Dahl-Sørensen (none@rasmusds--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 15 Jan 2007 - 10:41:45 CET

Date: Mon, 15 Jan 2007 10:41:45 +0100
From: "Rasmus Dahl-Sørensen" <none@rasmusds--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: DDR2 RAM til salg

Hej bsd-dk!

Jeg var ikke helt sikker på, om indlægget er lovligt (synes ikke, at jeg
ikke kun se det at reglerne for mailing listen). Forventer, at der
naturligvis bliver råbt op hvis det modsatte er tilfældet. I såfald beklager
jeg.

Jeg har lavet et fejlkøb af noget RAM (nærlæste ikke HELT specifikationerne)
til min Dell PowerEdge 830. Da det er ret speciel RAM, prøver jeg lykken her
(man har vel lov at håbe). Det drejer sig om : Kingston kit
KVR533D2D8R4K2/2G. (2 klodser á 1GB DDR2 PC-4200 533 MHz ECC Registered CL4
240 pin 72 bit Dual Rank 1.8V). Specifikationer fra Kingston kan læses her:

http://www.ec.kingston.com/ecom/configurator_new/PartsInfo.asp?root=us&ktcpartno=KVR533D2D8R4K2/2G

Jeg gav 1.499,- for kit'et. De har kun været testet én gang (hehe).
Kvittering haves naturligvis. Sælges for 1000,- Kan afhentes i Kbh K, ellers
sender jeg det gerne (jeg betaler porto).

Hilsen

Rasmus
rasmusds@gmail.com, telefon 51927912 eller 58501008