Re: DDR2 RAM til salg

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 15 Jan 2007 - 11:30:39 CET

Date: Mon, 15 Jan 2007 11:30:39 +0100
From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: DDR2 RAM til salg

Jeg synes klart at dette falder udenfor listens rammer.

Et er at folk fordeler gammel BSD relevant hardware (med marginal
interesse for andre end arkæologer) på listen. Men ligefrem at
bruge den til at komme af med standard hardware synes jeg er at
stramme den noget over hvad der er rimelig brug.

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---