Re: Nogle der har prøvet NetBSD?

From: Wabsie Eisbaw (none@wabsie--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 09 Jan 2007 - 18:29:17 CET

Date: Tue, 9 Jan 2007 18:29:17 +0100
From: "Wabsie Eisbaw" <none@wabsie--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Nogle der har prøvet NetBSD?

Ja, der er nok nolge her på listen der bruger Net :)

Jeg har ikke selv brugt NetBSD, men pga. de mange understøttede
arkitekturer, skulle kode kvaliteten være i top. NetBSD har ved tests for ~1
år siden (?), outperformet FreeBSD ved noget server-ting, jeg selvfølgelig
ikke kan huske ;)

NetBSD, synes jeg, er mere hardcore end Free og Open.

--
/* mvh. Mark R.
FreeBSD er nice!(1) */