Re: Nogle der har prøvet NetBSD?

From: Niels S. Eliasen (none@nse--delfi-konsult.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 09 Jan 2007 - 19:58:39 CET

From: "Niels S. Eliasen" <none@nse--delfi-konsult.com.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Nogle der har prøvet NetBSD?
Date: Tue, 9 Jan 2007 19:58:39 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hejsa
Bare et lille tilfreds pip fra en NetBSD bruger....
Min NetBSD box kører på en gammel Apple Powerbook G3 (allerførste
model) med 128MB RAM... og håndterer Postfix(dvs alt mail) samt
Apache 2 til diverse domæner... alt i alt overordentligt tilfreds.....
og pakkehåndteringen synes jeg nu altså er ret let at have med at
gøre.....
for "gamle" SunOS, Tru64, Stratus VOS, Dynix, Sinix, Ultrix
hajer.... er netBSD en gave til folket....
;-)

PS: Oppetiden ligger for øjeblikket på mere end 6 måneder....

Den 09/01/2007 kl. 18.29 skrev Wabsie Eisbaw:

> Ja, der er nok nolge her på listen der bruger Net :)
>
> Jeg har ikke selv brugt NetBSD, men pga. de mange understøttede
> arkitekturer, skulle kode kvaliteten være i top. NetBSD har ved
> tests for ~1 år siden (?), outperformet FreeBSD ved noget server-
> ting, jeg selvfølgelig ikke kan huske ;)
>
> NetBSD, synes jeg, er mere hardcore end Free og Open.
>
> Den 09/01/07 skrev Louis Tim Larsen <none@louis--louis.dk .lh.bsd-dk.dk>:Er der nogle
> der har prøvet NetBSD og hvad synes I om det?
> Og hvad er forskellen på på NetBSD kontra FreeBSD?
>
> --
> [...]

kind regards

nse

"Ach, crivens, what a wee snotter....."

Quote from "The Wee Free Men" by Terry Pratchett