VMWare Workstation på FreeBSD (WAS Re: Vmware på OpenBSD)

From: Jens Dueholm Christensen (none@jens--naff.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 25 Feb 2007 - 14:42:03 CET

Date: Sun, 25 Feb 2007 14:42:03 +0100 (CET)
From: Jens Dueholm Christensen <none@jens--naff.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: VMWare Workstation på FreeBSD (WAS Re: Vmware på OpenBSD)

On Sat, 24 Feb 2007, Rico Secada wrote:

> Vi kører VMWare med FreeBSD som host. Det fungerer rigtig godt, og den
> er meget hurtig.

Hvilken version af VMWare på hvilken version af FreeBSD med hvilken
version af vmware3 porten og hvilken version af linux_base?

Jeg har haft underlige problemer med kernel panics på FreeBSD 5.4 og
VMWare 3.2 i linux emulering. Min FreeBSD host crashede simpelthen hver
gang jeg prøvede at boote en gæst.. :/

Nu er det ved at være 1-2 år siden jeg prøvede sidst, så måske er der
blevet fixet noget i vmware3 porten, i linux_base eller noget i FreeBSD
selv.. Jeg er ihvertfald interesseret i at høre lidt mere uddybende om
dit setup(!)

/Jens