Re: External Storage

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 25 Feb 2007 - 11:20:51 CET

Date: Sun, 25 Feb 2007 11:20:51 +0100
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: External Storage

robert@sermilik.dk wrote:

> Check evt. www.raidsonic.de. Den danske distributør er 4G.
> Jeg har ikke prøvet nogle af deres bokse men i forhold til en rackmount
> server føles en lille blæser lydløs;-)

Der findes et 'utal' af færdige RAID-bokse --> Thecus, Infrant,
Synology, Intel ... Synology er vist den eneste producent der baserer
deres systemer på en ekstern strømforsyning, hvilket gør dem til de mest
"stille". Jeg har testen en Infrant ReadyNAS NV+ der larmer for meget
til at have stående i et kontor, stue osv. .....
Jeg hælder til Synology CS 406, hvis det skal være en færdig kasse med
RAID option (0, 1 & 5) ...

--

gregers/

FreeBSD 6-Stable since the 14. of February