Re: Vmware på OpenBSD

From: Rico Secada (none@coolzone--it.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 24 Feb 2007 - 22:25:23 CET

Date: Sat, 24 Feb 2007 22:25:23 +0100
From: Rico Secada <none@coolzone--it.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Vmware på OpenBSD

On Fri, 23 Feb 2007 11:15:21 +0100
Allan Wermuth <none@alw--sdu.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:

> * on the Fri, Feb 23, 2007 at 11:11:26AM +0100, Jonathan Fromer was tippering:

> Takker, jeg vil helt sikkert se nærmere på Qemu ;-)

Qemu er meget langsom i forhold til VMWare.

Vi kører VMWare med FreeBSD som host. Det fungerer rigtig godt, og den er meget hurtig.

VMWare kan installeres fra ports, men kræver en licens. Da man ikke længere kan få en officiel licens, skal du finde en sådan af omveje.

Det er ikke den nyeste version, men vi bruger den bl.a. til nogle enkelte Windows XP apps, og den fungerer rigtig godt.

Mvh. Rico