Re: elmålere

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 02 Feb 2007 - 11:21:26 CET

From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: elmålere
Date: Fri, 2 Feb 2007 11:21:26 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 02/02/2007, at 10.09, Poul-Henning Kamp wrote:

> 24.5 MB Zip fil ? .Net 2.0 ?
>
> Er det bare mig der synes det her lugter af inkompetence ?

Sådan nogenlunde havde jeg det også med det der :-)

Mrtg og nogle få linier kode burde kunne gøre det, men jeg har ikke
kigget nærmere på det.

Til gengæld kan jeg fortælle at Thecus.com har en
123MB download kaldet n4100_1.3.04_GPL.tar.bz2
med kildeteksten til Linux til deres N4100 NAS der har en 16MB flash

Den download forstår jeg heller ikke, men der er så meget jeg ikke
forstår

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk@security6.net, +45 2026 6000 cand.scient, CISSP