Re: elmålere

From: jakob@kjollers.dk
Date: Fri 02 Feb 2007 - 12:12:53 CET

Date: Fri, 2 Feb 2007 12:12:53 +0100 (CET)
Subject: Re: elmålere
From: jakob@kjollers.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Sådan nogenlunde havde jeg det også med det der :-)
>
> Mrtg og nogle få linier kode burde kunne gøre det, men jeg har ikke
> kigget nærmere på det.

Har kigget lidt i den, det er der er 245 mb i den.

De har så lagt alt med, her snakker man gamle versioner/ forskellige
versioner(cd-rom mm.)/ billeder/gamle maunaler/exe filer ja endda VSS
filerne (dog ikke basen). der er flere filer af 26 MB (install filer)

Så jeg tror bare de har højreklikket og zippet den.