Re: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt

From: Henrik Lund Kramshoej (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 11 Dec 2007 - 23:54:05 CET

From: Henrik Lund Kramshoej <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt
Date: Tue, 11 Dec 2007 23:54:05 +0100

On 11/12/2007, at 23.39, Rasmus Rohde wrote:

> Det forekommer mig, at du ikke gider at læse, hvad jeg egentlig
> skriver.
> Hvis du mener Brix troll'er, så lad da være med at gøre det til en
> kritik af aktiviteterne i "jydeland".
>
> Du glider af på spørgsmålet om, hvorfor du kalder det "jydeland". Jeg
> har dog en ret klar ide om, hvad jeg skal lægge i din brug af ordet.
>
> Men nok om det. Holdningen over for Rico illustrerer vist bare, at man
> ikke skal blande sig. Der er jo andre og bedrevidende folk iblandt os.

hov! Tillad mig straks lige at indskyde noget!

BSD-DK er den generelle liste, hvor der indimellem flames
og bruges både bandeord og slang. Specielt hvis tingene går i ring
eskalerer dette. Den ene part synes den anden er dum og da ingen
forstår hinanden og ingen stopper, heller ikke mig, så ender det
med sprogbrug der er voldsomt - det kaldes vel internet ;-)

Men, grunden til at jeg straks lige skriver er:
Tekniske spørgsmål hvor man har gjort et lille forarbejde bliver
ret hurtigt besvaret - ofte til stor tilfredsstillelse hos stilleren.

Specielt på bsd-novice listen er der altid plads til ALLE spørgsmål
og faktisk får denne liste prioritet hos mig og lander direkte i den
eksklusive indbakke med <100 beskeder.

Så teknisk set er der intet galt i at "blande sig" på listen, alle er
velkomne.

men det ville være rart hvis folk selv kunne se når de var i modvind
og evt. lod være med at smide det samme brænde ind på bålet igen.
Dagens indlæg viser vel med at tydelighed at man ikke skal
forsøge at bestemme hvad andre drikker.

Men jo, for fanden da! Der skal godt nok en del gode indlæg
til at opveje stormen iaften ... desværre :-(

Skal vi starte med at finde den bedste BSD-variant :-)))

Mvh

Henrik
PS hvis jeg kommer til at skrive Jydeland skal I IKKE lægge for meget
i det, jeg er født i Århus, opvokset på Sjælland/København/Frederiksberg
og tager gerne til Jydeland for at holde foredrag og tage toget hjemad
kl 22:-))

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk@security6.net, +45 2026 6000 cand.scient CISSP CEH