Invitation til hyggemøde i Århus torsdag d. 10/1 kl. 19:30

From: Jens Dueholm Christensen (none@jens--naff.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 12 Dec 2007 - 00:13:41 CET

Date: Wed, 12 Dec 2007 00:13:41 +0100 (CET)
From: Jens Dueholm Christensen <none@jens--naff.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Invitation til hyggemøde i Århus torsdag d. 10/1 kl. 19:30

Hej

På baggrund af den seneste tids snak om inaktivitet for medlemmer i det
jydske vil jeg hermed (for første gang!) tage initiativ til at invitere
til hyggemøde i Århus. Jeg har tit og ofte hørt om de andre møder her i
Århus, men sjældent taget mig sammen til at komme afsted, så nu skal det
være!

Der er planer om at mødes torsdag d. 10/1 kl. 19:30 på:

Restaurant Benny`s
Guldsmedgade 32
8000 Århus C
http://www.bennys.dk/

Personligt vil jeg vælge en omgang stegt flæsk ad libitum og en god øl,
men der er meget andet - så kan vi alle få sluttet julen ordentligt af,
hvis vi ikke skulle have fået nok and, medister, flæskesteg, rødkål, øl,
kaffe og risalamande med kirsebærsovs.

Tilmelding udbedes senest d. 3/1 af hensyn til bordbestilling og evt.
efternølere, der er lidt for langsomme til at huske datoen.. ;)

Mvh,
Jens Dueholm Christensen
The1<et eller andet> på IRC

PS. Hvis nogen har lyst til en pre-beer lidt tidligere kan vi mødes på
Cockneys (http://www.cockneypub.dk/) ved Magasin lidt tidligere - meld
venligst tilbage om der også er interesse for det..