Re: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt

From: Rasmus Rohde (none@rohde--duff.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 11 Dec 2007 - 23:39:05 CET

Subject: Re: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt
From: Rasmus Rohde <none@rohde--duff.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Tue, 11 Dec 2007 23:39:05 +0100

> Men hvorfor bliver bsd-relaterede arrangementer så ikke udbudt her i
> BSD-DK? Jeg undrer mig bare, når der nu er en der igen sidder og tuder
> over at "det hele sker derovre i København". Det gør det jo så
> tydeligvis ikke, så hvorfor overhovedet komme med de indlæg som Henrik
> Brix er kommet med?

Det forekommer mig, at du ikke gider at læse, hvad jeg egentlig skriver.
Hvis du mener Brix troll'er, så lad da være med at gøre det til en
kritik af aktiviteterne i "jydeland".

Du glider af på spørgsmålet om, hvorfor du kalder det "jydeland". Jeg
har dog en ret klar ide om, hvad jeg skal lægge i din brug af ordet.

Men nok om det. Holdningen over for Rico illustrerer vist bare, at man
ikke skal blande sig. Der er jo andre og bedrevidende folk iblandt os.