Re: Alkoholpoltik Was: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt

From: Anders Mundt Due (none@amd--pd-house.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 11 Dec 2007 - 23:35:41 CET

Date: Tue, 11 Dec 2007 23:35:41 +0100
From: Anders Mundt Due <none@amd--pd-house.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Alkoholpoltik Was: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt

On 11 Dec, Sonny T. Larsen wrote:

> Well, du må for min skyld drikke svedskejuice til arrangementerne, hvis
> du synes det er morsomt - lad blot være med at blande dig i, om andre
> har lyst til øl, cola eller kaffe.

Må indrømme at jeg faktisk er blevet tilbudt øl til arrangementerne, men
aldrig blevet tvunget til at drikke det.

Eller, da jeg jo faktisk har været til nogle af arrangementerne, så ka'
jeg med sindsro sige at det ikke er til de tekniske arrangementer der
bliver tilbudt øl, men deriod hvis jeg forvilder med med ud på et
socialt efterspil.

/Anders

Iøvrigt, så var denne tråd da vist død første gang den blev om øl og
ikke om nyhedsbrev.