Re: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt

From: Peter Larsen (none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 09 Dec 2007 - 23:24:32 CET

From: Peter Larsen <none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt
Date: Sun, 9 Dec 2007 23:24:32 +0100

On Dec 9, 2007, at 10:48 PM, Rico Secada wrote:

> Hej.
>
> Jeg har netop modtaget BSD-DK's nyhedsbrev, som jeg sidder og læser.

Lyder godt, vi er glade for at høre folks reaktioner.

> Min kommentar er følgende: Hvorfor åbner I ikke en bodega? Det ville
> sgu
> passe bedre sammen med Jeres hyggemøder.

Hyggemøder er sociale events.

Sociale events er for os, god mad, hygge, vi har mange medlemmer der
er ølinteresseret (der brygger øl selv), eller som bare godt han lide
en god øl og en hyggesnak med andre bsd-dk medlemmer. Til de fleste
hyggemøder vil du opleve mig drikke cola light.. *GISP*

Sidste hyggemøde var en julefrokost. Der er tradition for der drikkes
en øl eller to dertil. Lev med det.

> Jeg er - og jeg ved, at jeg ikke er den eneste - dødhamrende træt af
> at
> læse om, hvordan BSD-DK's såkaldte hyggemøder mere handler om, hvor
> meget alkohol I har indtaget, end det handler om BSD.

Jeg errinder ikke at havde set dig til nogle af vores foredrag,
generalforsamlinger eller happy hacking. Det er altsammen møder med
teknisk indhold.

Jeg synes du skal gøre noget ved det, jeg glæder mig til at se dig.

regards, Peter - Formand for bestyrelsen af BSD-DK