Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt

From: Rico Secada (none@coolzone--it.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 09 Dec 2007 - 22:48:19 CET

Date: Sun, 9 Dec 2007 22:48:19 +0100
From: Rico Secada <none@coolzone--it.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt

Hej.

Jeg har netop modtaget BSD-DK's nyhedsbrev, som jeg sidder og læser.

I brevet står der bl.a.: "Ialt 10 fremmødte blev det til, og med masser
af god øl (vi drak alt Hoegaarden der var i huset) til rådighed og med
en flaske snaps på bordet blev der voldsomt hygget igennem og fortalt
mange sjove og spændende historier."

Og hvad angår det næste "hyggemøde": "Næste hyggemøde?
Næste hyggemøde er pt. ikke planlagt, men jeg vil tro at når vi er
trillet hen over julen og har fået fyrre krudt af til nytår.. og
hovedpinen er væk igen. Så har jeg nok fundet et sted hvor vi skal nyde
en burger/god mad og en øl i 2. / 3. uge i januar. Hold øje med
kalenderen!"

Min kommentar er følgende: Hvorfor åbner I ikke en bodega? Det ville sgu
passe bedre sammen med Jeres hyggemøder.

Jeg er - og jeg ved, at jeg ikke er den eneste - dødhamrende træt af at
læse om, hvordan BSD-DK's såkaldte hyggemøder mere handler om, hvor
meget alkohol I har indtaget, end det handler om BSD.

Måske skulle I overvejer, at I rent faktisk udelukker mange fra at
deltage ved at holde Jeres såkaldte "hyggemøder" på denne
måde.

Rico.