Re: VIA boards og BSD

From: Ronni Jørgensen (none@rhj_mail--rhj.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 03 Dec 2007 - 21:32:40 CET

Date: Mon, 03 Dec 2007 21:32:40 +0100
From: Ronni Jørgensen <none@rhj_mail--rhj.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: VIA boards og BSD

Altså jeg vil også gerne støtte Henrik her, 5501'eren er kanon stabil i
mine øjene ihvertfalde.
Jeg har pt. en oppetid på 34 dage - hvor den vel og mærke står på et
meget fugtigt loft og leger server for familien. (FreeBSD med postfix,
apache osv .. )

Det eneste minus den har er klart prisen. Det er mange penge for en 500
mhz maskine.
En anden ide kunne måske være Fit-PC (http://www.fit-pc.com) ? Efter
signe så skulle den kunne fåes til en 17-1800 kr ..

/Ronni Jørgensen