Re: VIA boards og BSD

From: Tim Jakobsen (none@tja--jakobsen.vg.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 02 Dec 2007 - 16:56:22 CET

From: Tim Jakobsen <none@tja--jakobsen.vg.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: VIA boards og BSD
Date: Sun, 2 Dec 2007 16:56:22 +0100

On 02/12/2007, at 10.14, Henrik Lund Kramshoej wrote:

> meeeeen en 5501 er ikke noget at kimse af og bruger stadigvæk kun
> ca. 1/4 strøm ;-)

Jeg må så sige at jeg har været rigtig skuffet over min 5501'er og vil
på nuværende tidspunkt ikke kunne anbefale nogen at købe det produkt.

Selvom den har været til reperation, fordi uret gik som vinden blæste,
er det stadig ikke pålideligt. Nogle gange justerer ntpd uret med
flere sekunder og dermed dør diverse daemoner.
En anden anke jeg har er, at netkortene engang i mellem går ned, så
man skal logge på konsol'en og lige down/up'e dem engang før der er
forbindelse igen.

Om ovenstående er pga. operativsystemet(NetBSD/OpenBSD) skal jeg ikke
kunne sige men egentlig ville jeg mene en basal ting som uret burde
virke ligemeget hvilket OS man anvender.

--
Mvh.,
  Tim