VIA boards og BSD

From: Lars Bonnesen (none@lars.bonnesen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 01 Dec 2007 - 19:15:22 CET

Date: Sat, 1 Dec 2007 19:15:22 +0100
From: "Lars Bonnesen" <none@lars.bonnesen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: VIA boards og BSD

Jeg skal have samlet mig nogle maskiner, der kan køre BSD. De skal være små
og ikke bruge meget strøm (ikke udvikle meget varme).

Ja, der er Soekris, men jeg vil gerne have noget mere PC-agtigt, no offence
til jer Soekris freaks out there.

Min jeg kan kun finde boards, der er født med ét PCI slot.

Med frygt for at spørge dumt (har ikke kendskab til disse små uhyrer), kan
man da sætte en riser i disse, og i så fald, hvor mange PCI slots kan man i
alt komme op på?

Hvad vil I anbefale af kabinet og strømforsyning til disse boards?

Vh, Lars.