Re: FreeBSD halv-fryser

From: Claus Guttesen (none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 28 Aug 2007 - 20:27:43 CEST

Date: Tue, 28 Aug 2007 20:27:43 +0200
From: "Claus Guttesen" <none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD halv-fryser

> Jeg har prøvet lidt af hvert, og har på fornemmelsen at det er freebsd-snapshot der volder mig problemet.

Afhænger af, hvilket snapshot der er tale om. Hvis det er af current
så kan der dukke ting op (bortset fra at current har været meget
stabil), hvis det er stable, så burde det være helt ok.

> Mit system var FreeBSD 5.4 jeg opgraderede til 5.5p15 (i et led til at komme op på 6.2), mit system frøs på begge af disse.

Hvad sker der når du skriver top? Hvor meget ram har du i maskinen?
Står den køligt? Hvad laver maskinen?

--
regards
Claus

When lenity and cruelty play for a kingdom, the gentlest gamester is the soonest winner.

Shakespeare