Bredbån til erhverv

From: Rico Secada (none@coolzone--it.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 29 Apr 2007 - 16:19:52 CEST

Date: Sun, 29 Apr 2007 16:19:52 +0200
From: Rico Secada <none@coolzone--it.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Bredbån til erhverv

Hej Alle

Jeg har brug for en bredbåndsløsning til en lille virksomhed, hvor hastigheden
er minimum 5/5 MBit.

Jeg har set mig lidt omkring, men har udelukkende fundet noget som f.eks.
Cybercity G.SHDSL.

http://www.cybercity.dk/produkter/mindre_virksomheder/internet_til_virksomheden/gshdsl/priser/

Jeg synes det er en meget høj pris for en meget lille båndbredde.

Jeg har set på andre løsninger, men der stiger prisen markant.

Fremfor at kaste med sten i mørket vil jeg høre, om der er nogle her
på listen, der kan anbefale en løsning.

På linjen skal der stå et par servere, og jeg har brug for min. 5 MBit ind og
ud af huset.

Forslag af forskellig slags vil prissættes meget :-)

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Rico