Re: Bredbånd til erhverv

From: Jens Fallesen (none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 29 Apr 2007 - 17:20:34 CEST

Date: Sun, 29 Apr 2007 17:20:34 +0200
From: Jens Fallesen <none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Bredbånd til erhverv

Rico Secada wrote:

> Jeg synes det er en meget høj pris for en meget lille båndbredde.

Symmetriske forbindelser betragtes typisk som erhvervsforbindelser i
stedet for privatløsninger, hvilket afspejles i prisen.

Hvis du kan få leveret fibernet eller lignende, hvor firmaet bor, kunne
det måske være et alternativ, men så skal du i hvert fald sikre dig, at
forbindelsen er stabil nok, at du har mulighed for at sætte server(e)
på, og at det overhovedet er tilladt at anvende den til erhvervsbrug.

Der findes enkelte udbydere, som tilbyder trådløse forbindelser til en
lav pris med høj symmetrisk båndbredde, men det er mit indtryk, at
kvaliteten langt fra er acceptabel.

--
Jens