Re: mod_ssl / apache22

From: Kristian Møllenborg (none@kristian--mollenborg.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 18 Sep 2006 - 10:22:03 CEST

Date: Mon, 18 Sep 2006 10:22:03 +0200
From: Kristian Møllenborg <none@kristian--mollenborg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: mod_ssl / apache22

Simon L. Nielsen skrev:
> On 2006.09.15 14:57:11 +0200, samir@chronnos.dk wrote:
> [top post fikset]

> Nej, det er urelateret med din FreeBSD version. OpenSSL versionen i
> all 6.X releases er den samme.

> Med mindre man har en god grund til det vil jeg klart forslå at lade
> være med at installere OpenSSL fra ports. Hvis man endelig vil gøre
> det, så sørg for at recompile alle programmer så de bruger OpenSSL fra
> ports. Hvis programmer begynder at linke mod både OpenSSL fra ports
> og base systemmet begynder der at ske "sjove" ting. Muligvis som
> ovenstående.

> [...]
Hejsa!

Tak for inputsne.. det var faktisk en bug i Makefile for Apache22.. det
fandt jeg ud efter at have googlet lidt.. jeg fandt et patch hvis andre
skulle komme ud i noget af det samme..

http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-ports-bugs/2006-July/095494.html

Så efter at have ændret /usr/ports/www/apache22/Makefile og 'make
deinstall' og 'make install clean' for openssl og apache22 - så virker
det igen..

kh
..kristian