Re: Fly til EuroBSDcon2007 i Milano (måske off topic)

From: Kristen Nielsen (none@krn--krn.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 18 Sep 2006 - 00:08:21 CEST

Date: Mon, 18 Sep 2006 00:08:21 +0200
From: Kristen Nielsen <none@krn--krn.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Fly til EuroBSDcon2007 i Milano (måske off topic)

Hej Søren.

Ja på hotellet, fly skal du selv booke. (senest mandag på www.sas.dk -
se tilbuddet øverst til højre)

Vi kan først booke hotel når de åbner for tilmeldinger for konferencen
prisen er vist Eur 155 pr døgn. (2 personer)

Jeg tager derned torsdag d 9 (aften kl 20.30 cph) og rejser hjem mandag
morgen (kl ca. 6)

husk den rigtige lufthavn i milano hedder LIN som lufthavnskode. Den
anden ligger helt på den anden side af byen.

vh kristen.