SV: Placering af PCI-kort

From: Michael Molbech (none@mgm--bnaa.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 12 Sep 2006 - 22:10:59 CEST

Subject: SV: Placering af PCI-kort
Date: Tue, 12 Sep 2006 22:10:59 +0200
From: "Michael Molbech" <none@mgm--bnaa.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej

Det der kunne være interessant, er om nogle af soklerne har separate PCI-brigde - det er ikke altid til at finde ud af

I "gamle" dage - kiggede jeg efter hvordan busserne var navngivet - f.eks PCI2:0:0 eller PCI0:0:0 o.s.v

Det jeg fik ud af det var at nogle soklerne sad på egne bridge og dermed var de delt op.

Som regel kan du finde lidt info på oversigtstegningen på Mudderbordet :) om de er eller ej.

Og så kan man jo regne på hvor meget trafik der flyder igennem netkortene, og om det så flyder bussen op o.s.v

/Michael